مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-04اقتصادي

فارس من| خبرخوب برای کشاورزان/ عوارض صادرات گوجه فرنگی حذف شد


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از حذف عوارض صادرات گوجه فرنگی تولید شده در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری با ثبت سوژه ای با عنوان کمر گوجه کاران بوشهری زیر عوارض صادرات نشکند خواستار کاهش یا حذف تعرفه عوارض این محصول شدند.

در بخشی از از این خواسته آمده است:  از آنجایی که عوارض صادرات به ازای هر کیلو 6 هزار تومان افزایش یافته است و پایین ترین قیمت فروش نصیب کشاورزان است خواهشمند است قبل از شروع فصل برداشت تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت کشاورزان، نسبت به ابلاغیه تجدید نظر صورت گیرد.

  ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص حذف تعرفه صادرات گوجه فرنگی که خواسته کشاورزان بوده، اظهار داشت: ابتدای هفته گذشته به همراه معاون اقتصادی استاندار، رییس جهاد کشاوزی استان بوشهر و فرماندار دشتستان راهی مزارع گوجه فرنگی بخش بوشکان شدیم.

کشاورزان شاکی اند چرا که قیمت پایین گوجه فرنگی باعث ضرر و زیان آن ها شده است و در برخی روستاها مشتری برای گوجه فرنگی با قیمت ارزان هم پیدا نمی شود.

  وی با بیان اینکه درخواست کشاورزان حذف کامل عوارض صادرات گوجه فرنگی است، گفت: میزان گوجه فرنگی تولید داخل بیش از نیاز کشور است و عرضه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خبرخوب برای کشاورزان/ عوارض صادرات گوجه فرنگی حذف شد

فارس من| خبرخوب برای کشاورزان/ عوارض صادرات گوجه فرنگی حذف شد